le mukaan JHT:n toimintaan!

JHT Kalajoki ry on perinteikäs ja arvostettu jääkiekkoon erikoistunut urheiluseura. Toimintamme pääpaino on laadukkaassa juniorityössä ja kasvatuksessa, jota haluamme edelleen kehittää Kalajoen kaupungin, kaupungin sivistystoimen, koulujen ja Kalajoki Akatemian kanssa. Puitteet Kalajoella ovat erinomaiset. Seuran valmennus- ja ohjaajatoiminta koostuu aktiivisista asiantuntijoista. Käytössämme on jäähalli keskeisellä, helposti saavutettavalla paikalla kaupungin keskustassa. Tavoitteenamme on tarjota kaikille lähiseudun lapsille ja nuorille mahdollsuus tutustua jääurheiluun ja jääkiekkoon.

JHT-henki on seuramme identiteetin ydin. JHT-henki on me-henkeä, jonka ytimessä ovat yhdessä tekeminen, kaverin auttaminen ja tukeminen.

Iloinen jatkuvan kehittymisen tavoittelu seuratoiminnan kaikilla tasoilla on yksilön, joukkueen ja koko seuramme etu. Pyrimme seurana tukemaan niin harrastaja polkua, kuin kilpakiekko polkua junioreillemme.

Urheiluun liittyvät päämäärät eivät ole vain maaleja, voittoja ja muita onnistumisia, vaan lapsen ja nuoren ikäkaudelle ominaisten liikunnallisten taitojen ja valmiuksien harjoittamista ja saavuttamista.

Toiminnassamme on mukana eri-ikäisiä pelaajia sekä heidän tukijoukkonsa. JHT Kalajoki ry kannustaa kaikkia ikäryhmiä jääkiekon pariin. Kuluvalla kaudella JHT:lla on juniorijoukkueet Leijona-kiekkokoulu-, U8, U9, U10 , U11, U12, U13 , U14 , U15 ja U19-ikäluokissa. Junioritoiminnan eteenpäin vieminen on entistäkin tärkeämpää kiekkoilun mahdollistamiseksi kaikissa ikäluokissa. Koulutamme myös joukkueiden taustalla ja seuratoiminnassa mukana olevia tukijoukkoja säännöllisesti. Autamme myös koululaisia ja opiskelijoita suorittamaan työssäoppimisjaksoja urheilun ja seuratoiminnan maailmassa. Mikäli olet kiinnostunut tulemaan mukaan tukitoimintoihimme, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@jht.fi! Yhdessä tekeminen on huippuhauskaa ja alati elossa oleva jäähalli vetää puoleensa niin aktiiviharrastajia kuin lajin kannustajia.

Kannustetaan lapsia ja nuoria valitsemaan liikunta osaksi terveitä elämäntapoja!

(6kk ilmaisjakso koskee ikäluokkia U8-U10)

JHT Kalajoki ry